Wednesday, October 21, 2009

Kembali Berblogging.....

:: Assalamualaikum... fuh!...fuh!.... Bersawang, berabuk & berdebu sudah blog ku ini.... huh! lama sungguh xcoret @ catat sesuatu disini... terasa rindu pun ade... cuma kekanggan masa yang amat terhad.... hari ni baru ade sedikit kelapangan untuk mencoret... so apa lagi.... terus je bukak blog.... bukan menghilangkan diri selama ketiadaanku disini... tetapi timbunan kerja yang menengelamkan aku seketika.... dengan tugasan kerja yang perlu ku selesaikan.... bersama order2 kraf yang baru sahaja aku lancarkan... alhamdulillah sambutannye amat mengalakkan.... & buat aku gembira kerana hasil kerja tangan & kraf ku diterima......Tapi itu xbermakna aku sudah berpuas hati... banyak lagi yang perlu ku pelajari dengan lebih mendalam...( Tunjuk Ajarku Sifu! ) insyaAllah..... (*_^) Jom kite usha apa yang aku lakukan sepanjang kesibukkan diriku ini.....


*Detik2 permulaanku.... Hobi baruku bermula..... (*_^)


*Donut & Chips more kegemaranku... (*time hasilkan donut2 ni wat perutku lapar & teringatkan Big Apple Doughnut kegemaranku sahaja!.. hu~hu~... )


*Love is Cinta.... ( i like L-O-V-E !)

*P/S : sekiranya berminat bolehla usha & buat tempahan klik sini-> Ellyn Store

Lovely :

No comments:

Post a Comment