Monday, July 20, 2009

Mem'Bzkan Diri....

:: Hye semua!!! wah.. lamanye xdrop paper N3 kat sini.... bersawang sudah blogku ini... nasib lom tebal agi.. he3 (*_^)... sowi ar.. tuan umah "bz gaban!" kata orang.... lagi pun xde mood sangat kebelakangan ni nak berblogging.... so tukar 8tvt plak ar.... untuk pengetahuan kalian aku salah seorang pengemar seni jahitan.... setakat ni ilmu yang dapat aku belajar jahitan pakaian snd.... ade jugakla join kelas on9 Sulam Riben bersama Pn Ann.... tapi kalau ade mood je baru leh buat... kalau xde mood silap2 lingkup dibuatnya.... hik3... so selama ketiadaanku disini, tapi xbermakna aku hilang.... *ceh ayat xboleh bla!!!".... aku just rehatkan diri dari menaip & mulakan 8tvt melembutkan jari jemari dengan menjahit & menyulam... hu~hu~ appy sgt2 bile kite dapat buat sesuatu yg sememangnya kite minati... kepuasan melebihi segalanya.. alhamdulillah.... (*_^) dapatla buat bekas kueh untuk raya & bag tangan.... kat sini aku post pic bekas kueh dulu ye... bag lom sempat nak catch pic... so silala menjamu mata hasil kerjaku yang xseberapa ni....



* Sekiranya ada yang berminat untuk beli / buat tempahan boleh klik sini->
Ellyn Store


Luvly ::



No comments:

Post a Comment