Saturday, November 21, 2009

Daiso.....


:: Assalamualaikum semua.. berjumpa lagi kite... alhamdulillah... (*_^) N3 kali ni tajuknye Daiso... ade apa dengan Daiso??? hu~hu~ Aku ni nama je duk kat Negeri Melaka.... tapi hampeh gak kadang-kadang sebab tak abes pusing n round Melaka ni.. hu~hu~.. * sabo jela... baru ni duk baca blog seorang Blogger... dia cite pasal Daiso... bunyinye cam menarik & buat diriku tertarik.... so pe lagi.. duk searching la kat tenet ni....search punya search... Rupa-rupanye Daiso ni dah ade kat Melaka sejak bulan Febuari 09 lagi... bertapa lamanye aku tak berjalan-jalan kat area bandar Melaka ni.. sampai tertinggal keretapi sudah! hu~hu~
:: Gambar kat atas ni satu-satunya Daiso kat Melaka yang sempat aku pergi pagi tadi.... seperti yang tertera setiap item hanya RM5.... barang-barang dijual pun ok dari segi kualitinya....memang sesuaila dengan kemampuan majoriti kot!....rambang mataku sekejab dibuatnya.... ialah "macam-macam ada!" dan kebanyakkannye menarik & tertarik minat dihatiku.. lebih-lebih lagi bahan-bahan kraf pun turut dijual.... kerana kesuntukan masa.... Jom usha apa yang sempat aku rembat!!!... (*_^)


*Ini sahajala yang sempat aku rembat untuk hari ini...... Yang penting aku Happy... sbb alat knitting (*xtahu la buluh ni panggil apa?) yg kucari2 sudah dapatku miliki..... hu~hu~ (*_^)


Lovely :

No comments:

Post a Comment